• 15-02-2008, 18:49:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar reseller fiyatları uygun geldi. Network Altyapısı : NixconTR

    KaleHosting ' den alanlar ve bilir kişiler Güvenilirlik vs. hakkında yorumlarını yaparlarsa çok sevirim.
  • 16-02-2008, 14:42:10
    #2
    Edit: yorum 4.sayfada
  • 21-02-2008, 16:10:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Alalı 2 gün oldu ftpye dosya atamıyorum sanırım bir sorun var. Msn'e girmesini bekliyorum yetkili kişinin. Ayrıca fiyatları çok ucuz bencede, bende şu hissi uyandırdı : Acaba ucuz etin yahnisi yavan olurmu?
  • 06-03-2008, 22:51:02
    #4
    Merhaba,

    Serverimizin değişimi nedeniyle ve işletim sistemi nedeniyle 2 3 haftalık bir sorun yaşamıştık.Çok şükür sorunları attlattık ve yeni makinemizden sorunsuz bir şekilde devam ediyoruz ve 15 günlük para iadesi hakkı tanıdık bazı müşterilerimizi bunu talep ettiler ve taleplerini karşıladık.
    Bize güvenen ve inanan kişiler yani bu sorunları çözeceğimize inanan kişiler şimdi bunun meyvesini yemektedirler.Fiyatlarımız artıcaktır yeni server özelliklerimiz alttadır.

    İşlemci......:Intel® Xeon® CPU E5335 @ 2.00GHz
    Ram..........:6GB ECC RAM
    Hdd..........:500GB X 2
    Port.........:10Mbit/Sec
    Datacenter : Nixcon ( TR )

    Artık kesintisiz ve profosyonel destek ekibimizle çalışıyoruz.Sitemizde referanslar bölümünü güncelliyeceğiz.Ordaki sitelerin sahiplerine ulaşabilir bilgi edinebilirsiniz.Ve artık Gönen Bilişim İnt Hizmetleri ltd. şti. olarak anılacaz.Tabi firma olarak.Faliyet belgesi için girişimlerde bulunduk.Sitemizde güncelleme yapılacaktır.

    Saygılarımla.
  • 06-03-2008, 22:53:23
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    oyunus.com gönen bilişim mi?
  • 06-03-2008, 22:56:03
    #6
    2-3 ay ben de kullandım gayet memnundum ama o 2-3 haftalık kesinti sonucu ayrılmak zorunda kaldım genel olarak iyidir sunucu problemlerini atlattılarsa sorun yok
  • 06-03-2008, 23:06:02
    #7
    ürgüp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyunus.com gönen bilişim mi?
    Hayır farklı bir firma orası.
  • 07-03-2008, 21:25:15
    #8
    Diğer arkadaşlarında belirttiği gibi 2-3 haftalık bir kesinti yaşadık.Bende bu kesintilerin olduğu zamanlarda ayrılmayı düşündüm ama.Hakan abi'ye güvendim.Ve şimdi bu güvenimin boşa çıkmadığını anlıyorum.Gerçekten çok güzel bir hizmet sunuyorlar.Ve fiyatlarda çok uygun.Şu ana kadar çalıştığım en iyi firmalar arasında diyebilrim.
  • 07-03-2008, 21:27:21
    #9
    Hemen belirteyim değişim yaptığımız ve şuan hizmet verdiğimiz sunucu özelliği :

    Intel® Xeon® CPU E5335 @ 2.00GHz Dual
    8GB ECC RAM
    2X 500 GB HDD
    10Mbit/Sec
    Nixcon (TR) Datacenter

    Teşekkürler yorumundan dolayı burak.