Alalı 2 gün oldu ftpye dosya atamıyorum sanırım bir sorun var. Msn'e girmesini bekliyorum yetkili kişinin. Ayrıca fiyatları çok ucuz bencede, bende şu hissi uyandırdı : Acaba ucuz etin yahnisi yavan olurmu?