• 22-05-2008, 20:47:39
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Fdx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya hocam teknik destek (Sıfır) 0 msn acık olunca bazen cevap vermiorlar...
    + serverlerindeki problemleri hatalari mail olarak göndermiyorlar önceden.
    Fdx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticketlere 6 saat sonra cevap geliyor.minimum oda..o kdr vaktim yok..bu arada bende konyalıyım
    Bir insanda allah korkusu olacak.Burada beni 1 senelik 25 Ytl kiralamıyorsunuz.Şu mesajları yazarken bir insanda hiçmi utanma sıkılma olmaz.?Biz insan değiliz demi?Robot.Su içmez yemek yemez.Sadece senin kölen olmak için yaratıldık değilmi?Biraz şerefin varsa çıkıp söylersin erkekçe yapmadıgım birşey varsa,boş konuşup boş sallayan kişinin adını burda söylemem.Neyseki sinirlerime hakim olmayı öğrendim sizin gibiler sayesinde.

    Ticket demişssin 6 saat bekliyemezmişssin.Allah aşkına söyle,1 tane ticket açtınmı?Eğer açtım ticket yanıt verilmedi de burada.Bende bugun bu işi bırakmazsam şerefsizin,dolandırıcının,adinin tekiyim.Dediklerimde çok ciddiyim ,ağzından öyle birşey çıksın bu gece hemen yaptığım işi en temiz bir şekilde bırakacam.

    Şu cümleleri kafam bozuk,sinirli bir halde kurdum ,cümleler biraz karışık olmuş olabilir.Kusuruma bakmayın.
  • 22-05-2008, 21:03:01
    #47
    hasan iyidir hizmetide iyidir
    Alıntı
    ya hocam teknik destek (Sıfır) 0 msn acık olunca bazen cevap vermiorlar...
    hasanda senin benim gibi insan illa ki bazen yoğun olur bilgisayar başında olmaz cevap veremez insanları karalamak bu kadar kolay mı?
  • 22-05-2008, 21:10:42
    #48
    Fdx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticketlere 6 saat sonra cevap geliyor.minimum oda..o kdr vaktim yok..bu arada bende konyalıyım
    Hasan bu adam sende barınıyorsa ver pakedini gönder 3-5 kuruş için bu kadar ezikliğin lüzumu yok
  • 22-05-2008, 21:12:09
    #49
    Üyeliği durduruldu
    SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hasan bu adam sende barınıyorsa ver pakedini gönder 3-5 kuruş için bu kadar ezikliğin lüzumu yok
    Pmde attım domain neyse istedim, zaten böyle kişiye verecek hizmetimde,desteğimde yoktur.
  • 22-05-2008, 21:16:06
    #50
    Gereksiz bir karalama yapıyorsun.. uzaklaştırma..
  • 23-05-2008, 19:28:34
    #51
    Gözün kapalı çalışabilirsin.