Konu
adimhost nasıldır ?
22-05-2008, 21:10:42
#48
SABOCES
Fdx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ticketlere 6 saat sonra cevap geliyor.minimum oda..o kdr vaktim yok..bu arada bende konyalıyım
Hasan bu adam sende barınıyorsa ver pakedini gönder 3-5 kuruş için bu kadar ezikliğin lüzumu yok