• 06-03-2008, 16:48:19
    #10
    yok artık lebron james.
    yalnız resmi banada gönder alt tarafada masaüstü çubuğu filan koyalım
  • 06-03-2008, 21:39:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    skandal.
  • 11-03-2008, 05:12:41
    #12
    Nove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok artık lebron james.
    yalnız resmi banada gönder alt tarafada masaüstü çubuğu filan koyalım
    Garipsiniz. Size laf anlatanda kabahat

    Ac painti print screen yap kes masaütsü cubuğu koy oyun oyna kafana göre takıl.
  • 11-03-2008, 06:54:59
    #13
    Yazık gerçekten hemde çok yazık birkere ugur bey öyle küfür etmez etse sen buraya yazamassın o konuda rahat ol amacın bile belli değil kime satastıgın hiç! Böyle yardımsever insanlara türk halkı olarak zaten birşey yaparız (Konu dışı) ama seni dolandıran seni yiyen insanlara beyfendi deriz sinir bozmada üstünüze yokmuş enteresan gercekten neyse Allah'tan bulun (iftira atan bir insan nekadar inanırsa artık...)
  • 02-04-2008, 03:32:49
    #14
    Sakın aksunucu ile işiniz olmasın buyrun: https://www.r10.net/hosting-sikayetle...ml#post1659871
  • 02-04-2008, 13:04:40
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bu şirket kullanabileceğiniz en son şirket bile OLMASIN...

    Paranızı boşa atmak istemiyorsanız asla burayı kullanmayın.
  • 02-04-2008, 14:41:41
    #16
    Üyeliği durduruldu
    btungut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şirket kullanabileceğiniz en son şirket bile OLMASIN...
    Paranızı boşa atmak istemiyorsanız asla burayı kullanmayın.
    Sen kimsin?
    Müşterimiz değilsin birşey değilsin nasıl böyle bir kelimeyi kullanmayı kendinde hak olarak görüyorsun?
  • 02-04-2008, 14:42:22
    #17
    iem
    Üyeliği durduruldu
    Evet Arkadaşlar
    size katiliyorum Sakın aksunucu.net yani aksunucu dan host veya shell almayın hayatınızın hatasını yaparsınız..
  • 02-04-2008, 14:49:31
    #18
    Alıntı
    Zuhahaha böyle adamlar bile host satıyor yazıklar olsun..

    http://img402.imageshack.us/img402/7782/aksunucunh6.jpg
    msn'den konuşmalar açıkçası pek inandırıcı gelmiyor. NEDEN?
    çünkü artık programlar var sen yazsanda karşında ki yazmış gibi gösteriyor. ama yine de böyle bişey yazdıysa kötü olmuş tabiki.