Alıntı
Zuhahaha böyle adamlar bile host satıyor yazıklar olsun..

http://img402.imageshack.us/img402/7782/aksunucunh6.jpg
msn'den konuşmalar açıkçası pek inandırıcı gelmiyor. NEDEN?
çünkü artık programlar var sen yazsanda karşında ki yazmış gibi gösteriyor. ama yine de böyle bişey yazdıysa kötü olmuş tabiki.