• 03-04-2014, 09:32:42
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ASABi_Hoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaş, MODA sitesi için bana SUNUCU yetkisi vermişti..

    Ben de gidip onun adına netinternet'ten bir VDS aldım..

    Bir kaç ay içindde de terkettim..

    1- 7/24 verdikleri destek çok hızlı ama çoğu dönüşler FOS.. Doyurucu değil.. Sonuç alana kadar 9 doğurmaca..

    2- VMWare paneldeki RESART sorununu çözemediler ve VMWare'ye ilettik deyip oyaladırlar.. Sonuç yok..

    3- WordPRESS dünyasından tamamen habersizler.. (önemli)

    4- CACHE bilgileri yok ( W3 Total Cache'i bile duymamışlar.. )

    5- Patron her kimse fazla burnu büyük, havalı ve ulaşılmaz... (kibirden nefret ederim)

    6- ADSENSE açısından IP'leri problemli.. (Başka servere geçtiğimde kazanç grafiğinde keskin bir yükseliş oldu..)

    7- Teknik destekteki arkadaşlar çok iyi niyetliler.. Fakat GÖRÜNTÜ var.. SES yok..

    Bunlar, bir kaç ay içerinde yaşananlardır.. Karar sizin..
    Sistem yöneticilerinin wordpress ve w3 total cache ile ilgili bilgi sahibi olmaması kadar doğal birşey yoktur.Bunu bilmemelerini anormal karşılamak biraz anormal.Aynı mantıkla django,ror gibi framework/cms'ler hakkında da bilgi sahibi olmalarını beklemek lazım.Hadi memcache bilmiyorlar ,varnish duymamışlar deseniz buda yerinde bir eleştiri olur ama 3. ve 4. maddeler eleştirilebilecek konular değiller.

    Bunun dışındaki maddeler eleştiri çerçevesinde kabul edilebilir.

    Konuya dönersek Guzel.net.tr ve netinternet kendilerini kanıtlamış başarılı firmalardır.Hangisini tercih ederseniz edin sizi memnun edeceklerine inanıyorum
  • 03-04-2014, 12:51:38
    #29
    Güzel.net.tr de netinternet ile çalışıyor. iki firmada da sorun yaşamazsınız

  • 24-10-2015, 00:44:47
    #30
    RealDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki firmada son derece başarılı firmadir
    Netinternet veri merkezi olduğundan fiyatı yüksek gelebilir ama kalitesine diyecek yok
    İki firmayı da tavsiye ederim sorun yasamazsin
    İyi diyosunda verimerkezinde daha ucuz olması gerekir aracıya sattıgı firmanın fiyatı daha uygun ise anabayisinin fiyatı daha indirilimli olmak zorunda kusura bakmayın ama pahalı.
  • 24-10-2015, 00:46:54
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Güzel Hosting'den Linux hosting hizmeti alıyorum, 2 aydır oldukça memnunum.
  • 24-10-2015, 01:18:02
    #32
    ikiside sağlam firmalar lakin netinternetin üstüne tanımam Türkiyede
  • 24-10-2015, 01:59:25
    #33
    Sessiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi diyosunda verimerkezinde daha ucuz olması gerekir aracıya sattıgı firmanın fiyatı daha uygun ise anabayisinin fiyatı daha indirilimli olmak zorunda kusura bakmayın ama pahalı.
    Selam biraz yanlış düşünüyorsunuz kusura bakmayın.

    Şöyle diyelim netinternet için 1 sunucu maliyeti 50 TL ama satış fiyatı 90 TL

    Guzel.Net e satış fiyatı 60 TL Guzel net de kendi kar payını koyup 70 TL satıyor.



    Eğer tutup netinternet 50 Tl maliyet edip 55 TL satış yaparsa altındaki tüm bayiler dükkanı kapatıp gider.

    Bu yüzden her zaman verimerkezleri kendi bayilerinin fiyatlarından pahalı satmalıdır. Satmazsa eğer piyasa kan ağlar .

    Benim düşüncem bu yönde.
  • 24-10-2015, 05:01:43
    #34
    ServerScript adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam biraz yanlış düşünüyorsunuz kusura bakmayın.

    Şöyle diyelim netinternet için 1 sunucu maliyeti 50 TL ama satış fiyatı 90 TL

    Guzel.Net e satış fiyatı 60 TL Guzel net de kendi kar payını koyup 70 TL satıyor.



    Eğer tutup netinternet 50 Tl maliyet edip 55 TL satış yaparsa altındaki tüm bayiler dükkanı kapatıp gider.

    Bu yüzden her zaman verimerkezleri kendi bayilerinin fiyatlarından pahalı satmalıdır. Satmazsa eğer piyasa kan ağlar .

    Benim düşüncem bu yönde.
    Sende ticari görüş var kardeşim işte . Aynen olayi özetlemissin.

    mobilden yazıyorum..
  • 24-10-2015, 12:32:27
    #35
    Her yönüyle MUVHOST.COM'dan çok memnunum.. Beni hiç üzmedi..

    Fiyat.. İlgi.. Kalite.. Gerisi hikaye..

    -- Kaç köfteyi kaça yiyorum?
    -- Köfte kaliteli mi?
    -- Yedikten sonra karnım ağrıyor mu?
    -- Fiyat, Kalite ve samimiyette zigzak var mı?

    Ben bunlara bakarım..

    Kravatlı ve çatık kaşlı, kurumsal havalara girmiş, ROBOTİK ve MEKANİK hostingcilerden de hiç hoşlanmıyorum... :-) Ticaret, insandan insana olursa güzeldir..
  • 27-10-2015, 01:05:36
    #36
    OHC53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende ticari görüş var kardeşim işte . Aynen olayi özetlemissin.

    mobilden yazıyorum..
    ServerScript adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam biraz yanlış düşünüyorsunuz kusura bakmayın.

    Şöyle diyelim netinternet için 1 sunucu maliyeti 50 TL ama satış fiyatı 90 TL

    Guzel.Net e satış fiyatı 60 TL Guzel net de kendi kar payını koyup 70 TL satıyor.



    Eğer tutup netinternet 50 Tl maliyet edip 55 TL satış yaparsa altındaki tüm bayiler dükkanı kapatıp gider.

    Bu yüzden her zaman verimerkezleri kendi bayilerinin fiyatlarından pahalı satmalıdır. Satmazsa eğer piyasa kan ağlar .

    Benim düşüncem bu yönde.
    Kardeş bence sen yanlış düşünüyon neden alt bayiler var? daha çok satış için değilmi? madem alt bayilerin hali hazırda müşterileri var bunu satacaklar dc'nin bu alt bayilerden alması gerek bu sistem bana kalırsa tamamen yanlış herkes halka vuruyor. Eğer ben toptan aldıgım zaman nasıl indirimli veriyolarsa kusura bakmayın ama tek ve parakende yakaladınmı netinternet için söylemiyorum herkes halkı seviyor. Forumda niosman hocamı bilirim severimde işindede sağlamlar ama biraz daha tekil müşteriyi korumalarını beklerim onlar değil bütün dclerin.