İyi diyosunda verimerkezinde daha ucuz olması gerekir aracıya sattıgı firmanın fiyatı daha uygun ise anabayisinin fiyatı daha indirilimli olmak zorunda kusura bakmayın ama pahalı.
Selam biraz yanlış düşünüyorsunuz kusura bakmayın.
Şöyle diyelim netinternet için 1 sunucu maliyeti 50 TL ama satış fiyatı 90 TL
Guzel.Net e satış fiyatı 60 TL Guzel net de kendi kar payını koyup 70 TL satıyor.
Eğer tutup netinternet 50 Tl maliyet edip 55 TL satış yaparsa altındaki tüm bayiler dükkanı kapatıp gider.
Bu yüzden her zaman verimerkezleri kendi bayilerinin fiyatlarından pahalı satmalıdır. Satmazsa eğer piyasa kan ağlar .
Benim düşüncem bu yönde.