Merhaba arkadaşlar radore data center buyuk ınternet sıtelerı kullanıyor
radore data center hakkında bıldıklerınızı anlatırmısınız kullanan varmı vs
Bu data center hakkında
2
●588
- 14-10-2013, 03:13:07
- 14-10-2013, 03:14:51Üyeliği durdurulduÖrnek vermek gerekirse r10.net radore datacenterda barınıyor
- 14-10-2013, 03:15:49geçenlerde r10da sıkıntı olmustu yedeklerınde vs hıc gırmeyelım ozaman radoreyeaXeBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

zaten buyuk sıteler radoreyı kullanıyor ondan dolayı soledım sıkayetler varmı acaba
