• 14-10-2013, 03:13:07
    #1
    Merhaba arkadaşlar radore data center buyuk ınternet sıtelerı kullanıyor

    radore data center hakkında bıldıklerınızı anlatırmısınız kullanan varmı vs
  • 14-10-2013, 03:14:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Örnek vermek gerekirse r10.net radore datacenterda barınıyor
  • 14-10-2013, 03:15:49
    #3
    aXeBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnek vermek gerekirse r10.net radore datacenterda barınıyor
    geçenlerde r10da sıkıntı olmustu yedeklerınde vs hıc gırmeyelım ozaman radoreye

    zaten buyuk sıteler radoreyı kullanıyor ondan dolayı soledım sıkayetler varmı acaba