Konu
Bu data center hakkında
14-10-2013, 03:15:49
#3
tarantula901
aXeBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Örnek vermek gerekirse r10.net radore datacenterda barınıyor
geçenlerde r10da sıkıntı olmustu yedeklerınde vs hıc gırmeyelım ozaman radoreye
zaten buyuk sıteler radoreyı kullanıyor ondan dolayı soledım sıkayetler varmı acaba