aXeBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örnek vermek gerekirse r10.net radore datacenterda barınıyor
geçenlerde r10da sıkıntı olmustu yedeklerınde vs hıc gırmeyelım ozaman radoreye

zaten buyuk sıteler radoreyı kullanıyor ondan dolayı soledım sıkayetler varmı acaba