• 10-11-2007, 01:13:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hakkaten merak etmişimdir.Çevremde ne google'da çalışan gördüm ne de duydum..Acaba onlar neler yapıyorlar...Bu yazımı okuyorlar mı, kendi siteleri var mı,kendi sitelerine torpil geciyorlar mı..Arkadaşlarıına msn'de sitesinin adresiini verip reklamına tıklattırıyorlar mı?

    Ehh nasılsa kendi kendilerini banlamazlar sanırım Ya da ne biilim arkadaşlarına tüyolar veriyorlar mıdır?....Falan filan işte...Kısacası bu adamlar mit gibi yahuu...Her yerdeler ama hiçbir yerdeler.
  • 10-11-2007, 01:39:47
    #2
    ilginç bir konuyu düşünmüşsün acıkcası bunu okuduktan sonra bende merak etmeye basladım
  • 10-11-2007, 03:03:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sitelerin üst sırada çıkması ve adsense banlanma işlemlerini makine yapıyor.

    yani kısacası makineler (siteleriniz) makinelerle muhattab oluyor (google ile).

    insanlarda (sizler ve çeşitli şikayetleriniz) insanlarla muhattab oluyor (google çalışanları).

    kısa özeti bu.
  • 10-11-2007, 03:17:55
    #4
    informatique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitelerin üst sırada çıkması ve adsense banlanma işlemlerini makine yapıyor.

    yani kısacası makineler (siteleriniz) makinelerle muhattab oluyor (google ile).

    insanlarda (sizler ve çeşitli şikayetleriniz) insanlarla muhattab oluyor (google çalışanları).

    kısa özeti bu.
    aynen arkadaşım adsense bölümünde çalışıyor kendi sitelerine adsensekodu almaları yasak ve bu adamın sitesi son 3 güncellemedede 1de kaldı kelin ilacı olsa başına sürermiş
  • 10-11-2007, 03:18:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ordan çalışan adamın adsense ile ne işi olur zaten paranın alasını alıyor
  • 10-11-2007, 03:34:04
    #6
    Acaba bi çay işsemde ilk 10 istesem mi bende düşünmüştüm unutkanlık
  • 10-11-2007, 03:43:21
    #7
    Misafir
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen arkadaşım adsense bölümünde çalışıyor kendi sitelerine adsensekodu almaları yasak ve bu adamın sitesi son 3 güncellemedede 1de kaldı kelin ilacı olsa başına sürermiş
    iide ben diyelim adsensede calısıyorum evimde yaptığım kardesimin uzerine olan bir web sitesini nerden bilecekki kod almamı engellicek?
  • 10-11-2007, 03:46:27
    #8
    spiderbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iide ben diyelim adsensede calısıyorum evimde yaptığım kardesimin uzerine olan bir web sitesini nerden bilecekki kod almamı engellicek?
    senin kardeşinin adına aldığın kodla yakalanma riskin neyse onlarında riskleri aynı. Onlar sadece firmada çalışıyorlar pr veya searchte üst sırada çıkmak gibi bire lüksleri yok.
  • 10-11-2007, 03:58:05
    #9
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin kardeşinin adına aldığın kodla yakalanma riskin neyse onlarında riskleri aynı. Onlar sadece firmada çalışıyorlar pr veya searchte üst sırada çıkmak gibi bire lüksleri yok.
    bu adamın kardeşleri site yapamayacak mı o zaman?