Ehh nasılsa kendi kendilerini banlamazlar sanırım
Ya da ne biilim arkadaşlarına tüyolar veriyorlar mıdır?....Falan filan işte...Kısacası bu adamlar mit gibi yahuu...Her yerdeler ama hiçbir yerdeler.
19
●594
Ya da ne biilim arkadaşlarına tüyolar veriyorlar mıdır?....Falan filan işte...Kısacası bu adamlar mit gibi yahuu...Her yerdeler ama hiçbir yerdeler.
kelin ilacı olsa başına sürermiş