Hakkaten merak etmişimdir.Çevremde ne google'da çalışan gördüm ne de duydum..Acaba onlar neler yapıyorlar...Bu yazımı okuyorlar mı, kendi siteleri var mı,kendi sitelerine torpil geciyorlar mı..Arkadaşlarıına msn'de sitesinin adresiini verip reklamına tıklattırıyorlar mı?

Ehh nasılsa kendi kendilerini banlamazlar sanırım Ya da ne biilim arkadaşlarına tüyolar veriyorlar mıdır?....Falan filan işte...Kısacası bu adamlar mit gibi yahuu...Her yerdeler ama hiçbir yerdeler.