Kıza Rezil Olduğum An :D - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kıza Rezil Olduğum An :D
19
●
845
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Kıza Rezil Olduğum An :D
1
2
3
21-01-2013, 02:02:53
#19
yazarcizer
Üyeliği durduruldu
Kız çok zenginse, BİM'i falan bilmiyorsa anlamamış olabilir
Ya da BİM'i bilmesine rağmen gülmediyse, boşver zaten sen o kızı ya naabıcan öylesini :P
22-01-2013, 22:07:57
#20
zacceroni
Galiba Bimeks diyecektin ağzından BİM çıktı...
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler