• 20-01-2013, 20:22:14
    #10
    Yıkıldım hocam hahaha herkesi biz zannetmeyın
  • 20-01-2013, 20:27:26
    #11
    gülmeseymissin eyiymiş.
  • 20-01-2013, 20:32:09
    #12
    bimden uzak durun
  • 20-01-2013, 20:42:14
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne rezil olacan sorun kızdaymış, espiri gayet güzel
  • 20-01-2013, 20:46:59
    #14
    Espri çok yerinde, kız ayıplı ürün.
  • 20-01-2013, 21:02:07
    #15
    Üyeliği durduruldu
    MaiRon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sanırım artık bilgisayardan uzaklaşmanın vakti geldi
    Sende benim gibi yap her akşam bir çay içmek için dünya yol gidiyorum hatta gel çaylar benden

    Crowley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahahahahha
    ahahah ya soracam sana hele bir yakalasam cepten ulaşırsan sevinirim
  • 20-01-2013, 21:43:29
    #16
    zuhahahah hocam iyi espri bence kız gülmemiş ama bence sana kesin vurulmuştur
  • 20-01-2013, 21:45:37
    #17
    Misafir
    Arada hava almak insana çok iyi geliyor
  • 21-01-2013, 00:58:33
    #18
    Üyeliği durduruldu