Kıza Rezil Olduğum An :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kıza Rezil Olduğum An :D
19
●
845
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Kıza Rezil Olduğum An :D
1
2
3
20-01-2013, 20:22:14
#10
Lock53
Yıkıldım hocam
hahaha
herkesi biz zannetmeyın
20-01-2013, 20:27:26
#11
AqHuaN
gülmeseymissin eyiymiş.
20-01-2013, 20:32:09
#12
selcuksepetci
bimden uzak durun
20-01-2013, 20:42:14
#13
Kizil-ML
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ne rezil olacan sorun kızdaymış, espiri gayet güzel
20-01-2013, 20:46:59
#14
Trust
Espri çok yerinde, kız ayıplı ürün.
20-01-2013, 21:02:07
#15
Egemen
Üyeliği durduruldu
MaiRon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet sanırım artık bilgisayardan uzaklaşmanın vakti geldi
Sende benim gibi yap her akşam bir çay içmek için dünya yol gidiyorum hatta gel çaylar benden
Crowley adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ahahahahha
ahahah ya soracam sana hele bir yakalasam cepten ulaşırsan sevinirim
20-01-2013, 21:43:29
#16
fikiralemi
zuhahahah hocam iyi espri bence kız gülmemiş ama bence sana kesin vurulmuştur
20-01-2013, 21:45:37
#17
bLaCkReaLiSt
Misafir
Arada hava almak insana çok iyi geliyor
21-01-2013, 00:58:33
#18
Nomster
Üyeliği durduruldu
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler