• 01-12-2012, 12:24:10
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
  • 01-12-2012, 12:49:40
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gülmedim valla Çok sıradan bi fıkra bü tip yüzlerce okudugum için artık komik gelmiyor
  • 01-12-2012, 13:32:06
    #3
    Bende gülmedim. Sıradan
  • 01-12-2012, 13:36:39
    #4
    Yemin ederim gülmedim
  • 01-12-2012, 14:24:40
    #5
    Hiç komik değil.
  • 01-12-2012, 14:30:22
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Helal bana be !
  • 01-12-2012, 14:36:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Tebessüm bile etmedim
  • 01-12-2012, 14:40:15
    #8
    buda gol değil hakim bey... Dislike yapmak için üye oldum button yokmuş..
  • 01-12-2012, 15:03:40
    #9
    idare eder