Gülmeyene Helal Olsun... :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gülmeyene Helal Olsun... :)
28
●
1.093
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Gülmeyene Helal Olsun... :)
1
2
3
4
01-12-2012, 12:24:10
#1
DogalHayat
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
01-12-2012, 12:49:40
#2
SerhattB
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gülmedim valla
Çok sıradan bi fıkra bü tip yüzlerce okudugum için artık komik gelmiyor
01-12-2012, 13:32:06
#3
seo17
Bende gülmedim. Sıradan
01-12-2012, 13:36:39
#4
SaruCan
Yemin ederim gülmedim
01-12-2012, 14:24:40
#5
netadam
Hiç komik değil.
01-12-2012, 14:30:22
#6
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Helal bana be !
01-12-2012, 14:36:28
#7
Lewi
Üyeliği durduruldu
Tebessüm bile etmedim
01-12-2012, 14:40:15
#8
Kadir TUTAK
buda gol değil hakim bey... Dislike yapmak için üye oldum button yokmuş..
01-12-2012, 15:03:40
#9
t4ko
idare eder
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler