• 04-12-2012, 01:05:13
    #19
    ibret alınıyor...
    alındı
  • 04-12-2012, 20:49:18
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Eksini verdim güzel kardeşim.
  • 04-12-2012, 21:20:42
    #21
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    keske db hatasi alsaydim
  • 05-12-2012, 01:19:41
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fıkraya değil de bir kaç yoruma tebessüm ettim
  • 06-12-2012, 16:54:47
    #23
    bu kadar olumsuz yorumdan sonra dinlemedim haliyle gülmedim
  • 14-12-2012, 07:41:34
    #24
    hepinize helal olsun o zaman
  • 14-12-2012, 09:00:20
    #25
    hiç bi his uyandırmadı bende
  • 15-12-2012, 00:01:49
    #26
    BestBads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç bi his uyandırmadı bende
    nasil bi his bekliyordunuz hocam:=))
  • 15-12-2012, 02:33:55
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Ben daha önce gülmüştüm, o sayılır mı ki?