Gülmeyene Helal Olsun... :) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gülmeyene Helal Olsun... :)
28
●
1.093
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Gülmeyene Helal Olsun... :)
1
2
3
4
04-12-2012, 01:05:13
#19
depresanz
ibret alınıyor...
alındı
04-12-2012, 20:49:18
#20
gncemre
Üyeliği durduruldu
Eksini verdim güzel kardeşim.
04-12-2012, 21:20:42
#21
mre
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
keske db hatasi alsaydim
05-12-2012, 01:19:41
#22
wassup
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Fıkraya değil de bir kaç yoruma tebessüm ettim
06-12-2012, 16:54:47
#23
Lone
bu kadar olumsuz yorumdan sonra dinlemedim haliyle gülmedim
14-12-2012, 07:41:34
#24
Mentallyill
hepinize helal olsun o zaman
14-12-2012, 09:00:20
#25
BestBads
hiç bi his uyandırmadı bende
15-12-2012, 00:01:49
#26
KAHVEDAR
BestBads adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hiç bi his uyandırmadı bende
nasil bi his bekliyordunuz hocam:=))
15-12-2012, 02:33:55
#27
yazarcizer
Üyeliği durduruldu
Ben daha önce gülmüştüm, o sayılır mı ki?
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler