• 26-10-2007, 16:37:36
    #28
    alkol olarak votka tercih edin, portakal, vişne karışımları uygundur, neden dersen votka kokmaz , kimseyi , özellikle kızları "hadi iç " tarzı zorlamayın,

    kuralları önceden belirleyin, mesela anne-baba odasına girilmez, üst kata çıkılmayacak gibi, ve kesinlikle bitiş saatide belirtin,

    evde, atıştırmalık yiyecekler bol olsun,

    oyunlarda ise , sessiz sinema, yüzük oyunu, ilk yakınlaşmalar için idealdir..

    sigara içenlere ve partinin olacağı odalara özellikle bol küllük dağıtın,

    ilk yaptığınız bir partiyse müzikte sesi fazla açmamaya özen gösterin, ki komşular rahatsız olup şikayet etmesinler.

    ev sahibi kesinlikle içki içmemeli yada çakırkeyften fazlasına(bir duble votka) kaçmamalıdır, unutmayacağın şey kesinlikle sarhoş olmamalıdır..

    sarhoş olacak erkekler için önlem almayı unutmayın, size yardım eden bir arkadaşınızda olursa partiniz güzel ve çok tantanalı geçecektir..

    önemli olan olay çıkmamasıdır, sonra yapacağınız partilere katılımı etkileyebilir...

    kolay gelsin
  • 26-10-2007, 16:58:37
    #29
    Misafir
    ben olmalıyım en başta.

    bensiz partimi olur oğlim

    ..dıp tıs..dıp tıs..
  • 27-10-2007, 12:57:20
    #30
    noxious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen içki al gerisine karışma
    ben kendimden biliyom
    içki içen iki kişi tanışmasalar bile
    o içki masasında 40 yıllık arkadaşmış
    gibi muhabbete başlıyorlar.
    +1
    İçkiyi al herşeyi akışına bırak
  • 27-10-2007, 13:23:53
    #31
    Amerikan pastasının son filmini izleyin. Ona benzer bir koşu yaparsınız, sonrada eve gider uyursunuz ?!?!
  • 27-10-2007, 13:54:29
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende sna bır fıkır
    ooturun abıcım 1.bolumden lost ızleyın (ızlememışsenız çok sarar) her bolumden sorna krıtık yapmakdan bır sonrakı bolume geçemessıznı arada ızlerken bazı analrda hadi beee der bırbırınıze bakarsınız
    olmadımı heroes ızleyın
  • 27-10-2007, 14:34:05
    #33
    Üyeliği durduruldu
    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alkol olarak votka tercih edin, portakal, vişne karışımları uygundur, neden dersen votka kokmaz , kimseyi , özellikle kızları "hadi iç " tarzı zorlamayın,
    kuralları önceden belirleyin, mesela anne-baba odasına girilmez, üst kata çıkılmayacak gibi, ve kesinlikle bitiş saatide belirtin,
    evde, atıştırmalık yiyecekler bol olsun,
    oyunlarda ise , sessiz sinema, yüzük oyunu, ilk yakınlaşmalar için idealdir..
    sigara içenlere ve partinin olacağı odalara özellikle bol küllük dağıtın,
    ilk yaptığınız bir partiyse müzikte sesi fazla açmamaya özen gösterin, ki komşular rahatsız olup şikayet etmesinler.
    ev sahibi kesinlikle içki içmemeli yada çakırkeyften fazlasına(bir duble votka) kaçmamalıdır, unutmayacağın şey kesinlikle sarhoş olmamalıdır..
    sarhoş olacak erkekler için önlem almayı unutmayın, size yardım eden bir arkadaşınızda olursa partiniz güzel ve çok tantanalı geçecektir..
    önemli olan olay çıkmamasıdır, sonra yapacağınız partilere katılımı etkileyebilir...
    kolay gelsin

    Ben azicik avrupa usulu parti anlatiyim

    Avrupanin cogu ulkesinde, ozellikle norvec ve finlandiyada kapali mekanda sigara icmek yasak. Heryerde yangin alarmi var. Kisaca sigara icecekler disari cikar.

    Herkes kendi alkolunu getirir, yani parti oldugu zaman, partiyi siz veriyorsaniz teklif etceginiz tek sey cips vsdir. Onun disinda parti sahibine de hediye olarak aldiigniz cipsi verebilirsiniz. Tum gelenler karistirilir ve ortaya yenmesi icin konur.

    Yakinlasmalar konusunda ise, oyuna gerek yoktur En kolay ve guzel muabbet ortami alkol alinirken olandir. Kizlari icmeye zorlamaniza gerek yok zira onlar icmeye dunden razi

    Genelde tum kapilar acik durur ama girilmesi istenmeyen yerler kapatilir burada da.

    Parti bitis saati 12 dir, ondan sonra after party dedikleri parti sonrasi bara giderler orada icmeye devam ederler.Muzik konusunda da ayni kural burda da var.

    Genelde sarhos olan kimse aptal aptal hareketler yapar, eger baskalarini rahatsiz ederse direk partiden disari atilir. Kusan gormedim simdiye kadar ama evin icine kusmak da disari atilma sebebidir.

    En onemlisi, parti sahibi de insandir o da icecek o da cosacaktir

    Aradaki farklari kiyaslayin
  • 27-10-2007, 16:39:27
    #34
    Görmüş geçirmişsin barbi. Ama naparsın ki yurt dışına gidip türk kızı bulan ilk adamsın