• 25-10-2007, 21:01:18
    #19
    Üyeliği durduruldu
    biz sadece içmek için toplandığımız için alkölsüz parti fikri garip geldi

    müzik şart..mümkünse rock
  • 25-10-2007, 21:04:21
    #20
    sen içki al gerisine karışma
    ben kendimden biliyom
    içki içen iki kişi tanışmasalar bile
    o içki masasında 40 yıllık arkadaşmış
    gibi muhabbete başlıyorlar.
  • 25-10-2007, 21:07:58
    #21
    15 -20 kişiyle kulaktan kulağa dan başka oyun olmaz
  • 25-10-2007, 21:53:26
    #22
    Öneri: Alkol alan ve miğdesi bulanan arkadaşları balkondan uzak tut, hatta balkon kapılarını direk kilitle sen partiniz başlamadan ..
    Sebeb: Alt balkondaki komşunun çamaşırlarına kusabilirsiniz.

    (based on a true story)
  • 26-10-2007, 11:56:38
    #23
    al bi tane absolud ahududulu vodka.
    vurun kafayı.
    mis
  • 26-10-2007, 12:00:06
    #24
    Körebe yada saklambaç oynayın
  • 26-10-2007, 13:51:19
    #25
    Üyeliği durduruldu
    okey oynayın
  • 26-10-2007, 15:26:15
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evcilik oynayın, doktorculuk oynayın.
  • 26-10-2007, 15:54:59
    #27
    Misafir
    baysal bulmuş işte ne güzel