Boyleleri Beni Mi Bulur - 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Boyleleri Beni Mi Bulur - 2
7
●
207
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Boyleleri Beni Mi Bulur - 2
16-10-2007, 18:31:06
#1
TheKanka
Misafir
Yorumsuz
16-10-2007, 18:36:58
#2
Erol
Üyeliği durduruldu
sendede var bişiler.git bi duş al
16-10-2007, 18:42:07
#3
TheKanka
Misafir
Tamam Arıza Oldugumu Kabul Ediyorum Ama Arkadaş Bendede Arıza
.
16-10-2007, 18:59:04
#4
tolgahat
Üyeliği durduruldu
Sen kendine göre geyik yapıp yazmışsın o mesajı.
Belki adam da seni makaraya almıştır ne belli
16-10-2007, 19:02:37
#5
TheKanka
Misafir
tolgahat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen kendine göre geyik yapıp yazmışsın o mesajı.
Belki adam da seni makaraya almıştır ne belli
Arkadaşın Beni Makaraya Almadıgından %100 Eminim Cunku Kendi Makara
16-10-2007, 19:34:40
#6
DReaMeRYounG
tolgahat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen kendine göre geyik yapıp yazmışsın o mesajı.
Belki adam da seni makaraya almıştır ne belli
Katılıyorum.. Mimik falan göremiyoruz ki adamın maksadını anlayalım
16-10-2007, 19:37:35
#7
Labidu
Misafir
neki şimdi bu ?
yani r10da gelip herşeyin konusu açmaktan nası zevk alıyoruz anlamıyorum
ondan sorada ****** çok agresifsin.
16-10-2007, 19:47:42
#8
TheKanka
Misafir
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
neki şimdi bu ?
yani r10da gelip herşeyin konusu açmaktan nası zevk alıyoruz anlamıyorum
ondan sorada ****** çok agresifsin.
Abi Maxigeyiq bolumundeyiz kızma hemen.
kapatılacaksa kapatılsın konu
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler