****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neki şimdi bu ?

yani r10da gelip herşeyin konusu açmaktan nası zevk alıyoruz anlamıyorum

ondan sorada ****** çok agresifsin.
Abi Maxigeyiq bolumundeyiz kızma hemen.
kapatılacaksa kapatılsın konu