Konu
Boyleleri Beni Mi Bulur - 2
16-10-2007, 19:47:42
#8
TheKanka
Misafir
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
neki şimdi bu ?
yani r10da gelip herşeyin konusu açmaktan nası zevk alıyoruz anlamıyorum
ondan sorada ****** çok agresifsin.
Abi Maxigeyiq bolumundeyiz kızma hemen.
kapatılacaksa kapatılsın konu