Sıkıldıkça yazdığım, yazdıkça açıldığım bir bölüm olduğu için devam etmesi gerektiğini düşünüyorum.
İlk ileti benden
İdam sehpasındaki mahkuma 'geber pislik' demek gibiydi gidişin..
Beğendiğiniz iletiler
2
●135
- 29-08-2012, 18:23:16