• 29-08-2012, 16:10:32
    #1
    Sıkıldıkça yazdığım, yazdıkça açıldığım bir bölüm olduğu için devam etmesi gerektiğini düşünüyorum.

    İlk ileti benden


    İdam sehpasındaki mahkuma 'geber pislik' demek gibiydi gidişin..
  • 29-08-2012, 17:12:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bencede devam etmesi gerekiyordu, silmeleri/kaldırmaları gerçekten çok saçma olmuş r10 yönetimi iyice çığrından çıktı yahu
  • 29-08-2012, 18:23:16
    #3
    https://www.r10.net/off-topic/577902-...-iletiler.html

    off topic bölümüne taşındı