Sıkıldıkça yazdığım, yazdıkça açıldığım bir bölüm olduğu için devam etmesi gerektiğini düşünüyorum.

İlk ileti benden


İdam sehpasındaki mahkuma 'geber pislik' demek gibiydi gidişin..