Buradaki konuya istinaden bu konuyu açmaya karar verdim.
R10 daki konularınız ve mesajlarınız itina ile beğenilir.
Yapılan beğenilerde;
- %100 aktif kullanıcılar
- Beğenmekten vazgeçme olmaz
- Tamamı silver ,gold ve platin üyelerden oluşur.
1 mesaj veya 1 konu için
100 tane silver üyeden beğeni = 5TL
100 tane gold üyeden beğeni = 15 TL
50 tane platin üyeden beğeni = 25 TL
50 silver , 50 gold ve 25 platin üyeden beğeni = 40 TL !!
Ayrıca 15 kişi ile sınırlı kampanyamız;
20 moderatörden beğeni = 45 TL = 30 TL
İletişim: pm











