Merhaba arkadaşlar.

Buradaki konuya istinaden bu konuyu açmaya karar verdim.

R10 daki konularınız ve mesajlarınız itina ile beğenilir.

Yapılan beğenilerde;
  • %100 aktif kullanıcılar
  • Beğenmekten vazgeçme olmaz
  • Tamamı silver ,gold ve platin üyelerden oluşur.


1 mesaj veya 1 konu için
100 tane silver üyeden beğeni = 5TL
100 tane gold üyeden beğeni = 15 TL
50 tane platin üyeden beğeni = 25 TL

50 silver , 50 gold ve 25 platin üyeden beğeni = 40 TL !!

Ayrıca 15 kişi ile sınırlı kampanyamız;
20 moderatörden beğeni = 45 TL = 30 TL

İletişim: pm