Bu şahsı tanıyan var mı? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu şahsı tanıyan var mı?
82
●
4.499
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bu şahsı tanıyan var mı?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Son
11-08-2012, 01:53:06
#28
DAVUT
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Dalga mı geçiyorsun dostum ? Bende sandım gerçekten benden bahsediyorsun. Çocuk çocuk işler yapmayın.
11-08-2012, 01:59:11
#29
Elo
Abi tamam paranı alıp kaçtım ama söz vericem 1 hafta içinde geriye. Kusura bakma. Beni bulamazsın sanmıştım.
11-08-2012, 02:00:14
#30
wassup
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok komikmiş kardeş
11-08-2012, 02:02:53
#31
Hublot
Bydvt_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dalga mı geçiyorsun dostum ? Bende sandım gerçekten benden bahsediyorsun. Çocuk çocuk işler yapmayın.
ha haha
)
11-08-2012, 02:41:43
#32
tayfun199
Üyeliği durduruldu
Şoktayım
11-08-2012, 02:43:47
#33
Diktator
1 kere yedik daha olmaz
11-08-2012, 02:50:21
#34
ErGu
Üyeliği durduruldu
iyiymiş tırsmadım dersem yalan olur
11-08-2012, 03:11:32
#35
zacoo
edit. yedik iyimi
11-08-2012, 03:15:05
#36
ByMaster
abi valla ben birşey yapmadım Murat yaptı yemin ederim.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler