• 11-08-2012, 01:53:06
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dalga mı geçiyorsun dostum ? Bende sandım gerçekten benden bahsediyorsun. Çocuk çocuk işler yapmayın.
  • 11-08-2012, 01:59:11
    #29
    Abi tamam paranı alıp kaçtım ama söz vericem 1 hafta içinde geriye. Kusura bakma. Beni bulamazsın sanmıştım.
  • 11-08-2012, 02:00:14
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok komikmiş kardeş
  • 11-08-2012, 02:02:53
    #31
    Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dalga mı geçiyorsun dostum ? Bende sandım gerçekten benden bahsediyorsun. Çocuk çocuk işler yapmayın.

    ha haha)
  • 11-08-2012, 02:41:43
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Şoktayım
  • 11-08-2012, 02:43:47
    #33
    1 kere yedik daha olmaz
  • 11-08-2012, 02:50:21
    #34
    Üyeliği durduruldu
    iyiymiş tırsmadım dersem yalan olur
  • 11-08-2012, 03:11:32
    #35
    edit. yedik iyimi
  • 11-08-2012, 03:15:05
    #36
    abi valla ben birşey yapmadım Murat yaptı yemin ederim.