Bu şahsı tanıyan var mı? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu şahsı tanıyan var mı?
82
●
4.499
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bu şahsı tanıyan var mı?
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
10-08-2012, 06:18:46
#19
AzizTR
Yemin ederim kalbim çarptı, yüreğim ağzıma geldi offf
10-08-2012, 09:07:16
#20
netadam
Herkes PM atmış hanginiz söyleyin.
10-08-2012, 09:09:21
#21
Engin
HizliResim.Net
netadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Bu şahsı tanıyan var mı arkadaşlar. Çok acil yazması rica olunur.
Oğlum Bak GİT
10-08-2012, 09:30:54
#22
zVz
oha ben
10-08-2012, 10:25:15
#23
Ertan
Üyeliği durduruldu
daha önce kaç kez yapılmasına rağmen, tıkladıktan sonra afallama modunda kaldım bi an, sonra hemen kendime geldim. Dedim Ertan topla kendini bu sen değilsin
10-08-2012, 22:07:19
#24
tvsinema
Üyeliği durduruldu
çıkaramadım
gözüm bir yerden ısırıyor ama
11-08-2012, 01:44:58
#25
Hublot
Her seferinde ben çıkıyorum
11-08-2012, 01:46:49
#26
Maeglin
Hacım nişanlımın faceindeydim, bi an titreme geldi böyle kanım çekildi sinirlendim elim falan dolandı birbirine sonradan farkettim
11-08-2012, 01:47:19
#27
Hublot
FuSHeR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hacım nişanlımın faceindeydim, bi an titreme geldi böyle kanım çekildi sinirlendim elim falan dolandı birbirine sonradan farkettim
ha haha
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler