Kurtlar Vadisi Başlıyor Fragman - Sayfa 15 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kurtlar Vadisi Başlıyor Fragman
153
●
2.545
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Kurtlar Vadisi Başlıyor Fragman
İlk
5
10
11
12
13
14
15
16
17
18
04-10-2007, 23:07:41
#127
vBDesTabe
bu bölüm çok sıkıcı bu ne ya
04-10-2007, 23:08:45
#128
TRN
yok yav son operasyon güzel.
tırın lastiklerini patlatmak
ama abdulheye uyuz oldu
04-10-2007, 23:09:58
#129
iBiL
Üyeliği durduruldu
Ne sıkıcı mı ?
04-10-2007, 23:11:03
#130
TeXaS
kesin abdül ihbar etti
04-10-2007, 23:14:08
#131
iBiL
Üyeliği durduruldu
TeXaS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kesin abdül ihbar etti
Bence de gerçekten hain sanırım.
04-10-2007, 23:37:52
#132
Ufuk Gedik
telefonları gizliden dinleyen ve ihbar eden tamer.
04-10-2007, 23:42:53
#133
ByMsT
Misafir
Alperi alırlar
04-10-2007, 23:43:29
#134
TeXaS
alamıcaklar çünkü orda biticek
04-10-2007, 23:48:03
#135
Grafix
ah abdül ah,
abdül devleti milletten üstün görüyor sadece,
ama polat milleti devletten üstün görüyor
aralarındaki tek anlaşmazsızlık..
İlk
5
10
11
12
13
14
15
16
17
18
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler