• 20-09-2007, 20:55:32
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Bugün erken başladı sanki.O Bilgisayarcıya sinir oldum casus
  • 20-09-2007, 20:55:54
    #47
    Üyeliği durduruldu
    tamer sattın bizi tameeeeeeeeeeeeer allahından bul emiiii
  • 20-09-2007, 21:14:37
    #48
    saat 23 de tekrar veriyorlarmış.oleeeey
  • 20-09-2007, 21:15:53
    #49
    abdülhey'de ******** çıktı..
  • 20-09-2007, 21:16:24
    #50
    Kurumsal Üye
    Abdülhey'de sattı
  • 20-09-2007, 21:18:28
    #51
    Üyeliği durduruldu
    polat eline vericekmiş :P
  • 20-09-2007, 21:19:24
    #52
    Üyeliği durduruldu
    senaristler çok çılgın
  • 20-09-2007, 21:21:31
    #53
    Üyeliği durduruldu
    Eskiden dizide herkes ölüyordu şimdi de herkes Polat'ı satıyor
  • 20-09-2007, 21:22:39
    #54
    Güzel başladı .Diziyi maç için erkene almaları çok hoş bir düşünce.Başka hiç bir kanalın bu inceliği gösterdiğini görmedım şuana kdar doğru düzgün,
    Mematiyle geçen silah muhabbeti güzledi
    Ama bu abdulhey başa bela olacak gibi , bir nevide haklı gibi astında...