• 18-09-2007, 13:03:04
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sabırsızlıkla bekliyoruz !

    Kendi gününde Kendi saatinde her zaman bizimle
  • 18-09-2007, 13:15:29
    #11
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kola ve cipsimizi şimdiden hazırlamak gerek
    3 aydır bekliyordum
  • 18-09-2007, 14:19:39
    #12
    o gün maç var sanırım atvde galatasaray maçı reytşngi düşük olabilir
  • 18-09-2007, 14:46:19
    #13
    vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o gün maç var sanırım atvde galatasaray maçı reytşngi düşük olabilir
    Maçın sonucu belli ki, neden düşük olsun
  • 18-09-2007, 15:55:49
    #14
    Len teravihe giden yokmu?
  • 18-09-2007, 16:03:23
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Oo frangman on numara. Sabırsızlıkla bekliyorum. Bombayla başladı umarız bombayla biter
  • 18-09-2007, 16:18:22
    #16
    Freezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Len teravihe giden yokmu?
    hoca evde kılıyorum tabiki önce namaz
  • 18-09-2007, 18:08:05
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bunuda yayında kaldımasınlar ? Malümnuzdur baya bi zorlarına giden oluyor
  • 18-09-2007, 18:16:39
    #18
    om3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunuda yayında kaldımasınlar ? Malümnuzdur baya bi zorlarına giden oluyor
    Sanmam Kapanmaz Olmaz Kapansa Kurtlarvadisi İntikam Yaparlar