• 14-07-2015, 17:06:36
    inovatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nick güzel nick
    Nickimle çok dalga geçilmeye başlandı bu aralar
  • 15-07-2015, 14:05:43
    Avatar
  • 16-07-2015, 01:24:43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Avatar
  • 16-07-2015, 01:56:02
    saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avatar
    Nickimin nesi var

    LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 16-07-2015, 06:04:44
    @truser; bi' türlü ısınamadım nickine

    edit: 2. kez avatar diyorum.
  • 16-07-2015, 08:58:24
    Rumuzu
  • 18-07-2015, 09:14:00
    nick.
  • 18-07-2015, 10:11:16
    Avatar

    GT-I8190N cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 18-07-2015, 10:20:26
    saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @truser; bi' türlü ısınamadım nickine

    edit: 2. kez avatar diyorum.
    aynen

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi