Konu
Nicki mi, Avatarı mı, İmzası mı Güzel?
18-07-2015, 10:20:26
#1323
KAHVEDAR
saintx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
truser
; bi' türlü ısınamadım nickine
edit: 2. kez avatar diyorum.
aynen
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi