• 11-12-2010, 13:29:25
    #55
    biz ne yapak kar nedir bilmiyoruz ! şaka maka dünden beri yagmur yagıyor.
  • 11-12-2010, 13:50:27
    #56
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ee izmirliyiz. bize hiç nasip olmadı

    İzmirde 2 saat kar yağdı. Şuan durdu. Yerde bir gram kar yok ama
    Az önce 3 tane kar parçası gördüm böyle uçuştu önümden hani bildiğin ufacık sulu kar adeti de 3 tane ama nasıl sevindim bilemezsin.
  • 11-12-2010, 13:51:30
    #57
    Samsun-Ankara yolu felç. Kar çöktü resmen. Samsun Kavak'a varmadan arabalar yollarda hep, geçilmiyor. Yola çıkacak olanlar varsa hiç çıkmasın.
  • 11-12-2010, 14:17:25
    #58
    İstanbul avrupa yakasında kar akşam saatlerinde sıcaklığında düşüşüyle birlikte etkisini gösterip yerler beyaza bürüncektir.
  • 11-12-2010, 14:22:56
    #59
    evet Birand Denizli de kar var. Burası tam bir kar yağışı bölgesi herkes dışarı bakıyor ıııı daha sonra gelişmeleri anlatırım ıııı tamam
  • 11-12-2010, 14:29:23
    #60
    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet Birand Denizli de kar var. Burası tam bir kar yağışı bölgesi herkes dışarı bakıyor ıııı daha sonra gelişmeleri anlatırım ıııı tamam
    Teşekkürler bilgi için hocam gelişmelerden bizi haberdar ediniz.
  • 11-12-2010, 14:43:05
    #61
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ee izmirliyiz. bize hiç nasip olmadı

    İzmirde 2 saat kar yağdı. Şuan durdu. Yerde bir gram kar yok ama
    ben evka3 tarafındayım arkada bulunan tepelerde kar tutmuş gidip dağda yürürüm belki biraz
  • 11-12-2010, 15:22:11
    #62
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TRT 1'de şuan Boluspor - Mersin İdman Yurdu maçı var. Saha bembeyaz ve kar hala yağıyor
  • 11-12-2010, 15:58:57
    #63
    Üyeliği durduruldu
    Beylikdüzü'nde yağıyor..