pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ee izmirliyiz. bize hiç nasip olmadı

İzmirde 2 saat kar yağdı. Şuan durdu. Yerde bir gram kar yok ama
Az önce 3 tane kar parçası gördüm böyle uçuştu önümden hani bildiğin ufacık sulu kar adeti de 3 tane ama nasıl sevindim bilemezsin.