pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ee izmirliyiz. bize hiç nasip olmadı

İzmirde 2 saat kar yağdı. Şuan durdu. Yerde bir gram kar yok ama
ben evka3 tarafındayım arkada bulunan tepelerde kar tutmuş gidip dağda yürürüm belki biraz