• 09-12-2010, 23:47:26
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Yaban: Nayır Nolamaz-Yaptım olacak
    ''Bana senden ne köy olur ne de kasaba'' dediler...YAPTIM OLACAK
    Ceza’nın Saçı Yok Dediler-Ektim Olacak
    -Öğretmen :Oğlum Ödevini Yaptınmı ?- Öğrenci: Yaptım Olacak xD
    Hep SenDeN ßi ÇoCuĞuM oLSuN İsTerDiM YaPTıM oLaCak. xD=)
    YazILıDa KopYa ÇEkemeSSiN DediLeR Çektim Olacak.x)))=)
    Hep hayal ederdim bülent ersoyun kimligi çift yönlü olacak diye , YAPTIM OLACAK !
    Merhaba Ben Ali AĞOĞLU; Silivri Otobüslerinde Yer yokmuş... Kalktım OLACAK..
  • 10-12-2010, 01:25:38
    #2
    Merhaba Ben Ali AĞOĞLU; Silivri Otobüslerinde Yer yokmuş... Kalktım OLACAK..
  • 10-12-2010, 05:40:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Ben Ali AĞOĞLU; Silivri Otobüslerinde Yer yokmuş... Kalktım OLACAK..
    Bilgisayarı kapatamazsın dediler, kapatıyorum olacak

    İyi geceler herkeze benden bu gunluk bu kadar
  • 25-12-2010, 03:13:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Ali Ağaoğlu Sözleri [ Her Gün Güncel ] !
    Hani günceldi
  • 25-12-2010, 13:44:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hani günceldi
    yaptım olacak

    bülent ersoyun çocuğu olmuyormuş , yaptım olacak
  • 25-12-2010, 13:55:20
    #6
    awdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bülent ersoyun çocuğu olmuyormuş , yaptım olacak


    Emin misin