teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Ben Ali AĞOĞLU; Silivri Otobüslerinde Yer yokmuş... Kalktım OLACAK..
Bilgisayarı kapatamazsın dediler, kapatıyorum olacak

İyi geceler herkeze benden bu gunluk bu kadar