• 28-11-2010, 09:15:54
    #2
    Aramızdan Ayrılanlar....
    Ohaya adam r10na mesaj yazarken kalpten ölecek sonra al radmin başına belayı
  • 28-11-2010, 10:02:32
    #3
    çüşş 71 yazmıs adam İnsan benim gibi yaşını 60 yaş küçültürde yazar
  • 28-11-2010, 10:36:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ayhanlicina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çüşş 71 yazmıs adam İnsan benim gibi yaşını 60 yaş küçültürde yazar
    güzeldi..
  • 28-11-2010, 17:00:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    vay be bu yaşa gelince biz de r10 da olcak mıyız acep :S
  • 28-11-2010, 17:01:50
    #6
    açık konuşmak gerekirse inanmıyorum
  • 28-11-2010, 17:02:25
    #7
    1 ocak bekleyin
    107 130 yaşında üyeler çıkacak
  • 28-11-2010, 17:02:48
    #8
    Ama adam internet aleminde tanınmış biri
  • 28-11-2010, 17:04:09
    #9
    bedenen o kadar yaşlı değilim ama o civarda hissediyorum