En yaşlı R10 üyesi - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
En yaşlı R10 üyesi
16
●
509
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
En yaşlı R10 üyesi
1
2
28-11-2010, 17:08:53
#10
EscapeLord
Tontonq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bedenen o kadar yaşlı değilim ama o civarda hissediyorum
Büyük hissediyorum diyosun
28-11-2010, 18:20:13
#11
HazarHizmet
Zekai adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Büyük hissediyorum diyosun
Teklifi kabul ediyorum.
28-11-2010, 18:28:43
#12
torres_
r10u dedeler basmış :P
28-11-2010, 18:35:44
#13
Hotturk
Üyeliği durduruldu
Net aleminde belkide tecrübesi 100 yaşını geçkin birisidir kendisi
28-11-2010, 20:51:17
#14
Tontonq
Hotturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Net aleminde belkide tecrübesi 100 yaşını geçkin birisidir kendisi
evet orada yazan tecrübe yaşım zaten
4 yıl önce alelacele kaydolduk foruma yaş düzenleme de yok ki ayrıca konuyu açan arkadaş benden daha yaşlı
28-11-2010, 20:57:04
#15
teknohaberci
20 en, çok 21'dir
28-11-2010, 22:00:27
#16
Tontonq
teknohaberci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
20 en, çok 21'dir
dur daha elimi öptürcem
Gençler sıraya geçin r10 un en yaşlısına saygınızı gösterin
28-11-2010, 22:08:07
#17
EscapeLord
Profilimde yaşım yazıyor, bakın bi... Galatasaray ikizim benim.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler