• 28-11-2010, 17:08:53
    #10
    Tontonq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bedenen o kadar yaşlı değilim ama o civarda hissediyorum
    Büyük hissediyorum diyosun
  • 28-11-2010, 18:20:13
    #11
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük hissediyorum diyosun
    Teklifi kabul ediyorum.
  • 28-11-2010, 18:28:43
    #12
    r10u dedeler basmış :P
  • 28-11-2010, 18:35:44
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Net aleminde belkide tecrübesi 100 yaşını geçkin birisidir kendisi
  • 28-11-2010, 20:51:17
    #14
    Hotturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Net aleminde belkide tecrübesi 100 yaşını geçkin birisidir kendisi
    evet orada yazan tecrübe yaşım zaten 4 yıl önce alelacele kaydolduk foruma yaş düzenleme de yok ki ayrıca konuyu açan arkadaş benden daha yaşlı
  • 28-11-2010, 20:57:04
    #15
    20 en, çok 21'dir
  • 28-11-2010, 22:00:27
    #16
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 en, çok 21'dir
    dur daha elimi öptürcem

    Gençler sıraya geçin r10 un en yaşlısına saygınızı gösterin
  • 28-11-2010, 22:08:07
    #17
    Profilimde yaşım yazıyor, bakın bi... Galatasaray ikizim benim.