R10 ailesine merhaba - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 ailesine merhaba
10
●
484
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10 ailesine merhaba
1
2
09-09-2007, 21:29:27
#10
aLp3r
Misafir
İsteyen istediği şeye inanır...
Zerdüştte insandır putperestte yahudi de müslümanda...
Ayrıca tekrar hoşgeldin...
09-09-2007, 21:45:59
#11
Sabri
Arkadaşım öncelikle
hoşgeldin
anlaşılıyorki bu konu uzayıp gidecek durduk yerde tadımız kaçacak bazı arkadaşlar ceza alacak o yüzden kusura bakmazsan başlığını kilitliyorum artıl seni tanıyan seven arkadaşlar pm ile hoşgeldin derler.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler