Konu
R10 ailesine merhaba
09-09-2007, 21:45:59
#11
Sabri
Arkadaşım öncelikle
hoşgeldin
anlaşılıyorki bu konu uzayıp gidecek durduk yerde tadımız kaçacak bazı arkadaşlar ceza alacak o yüzden kusura bakmazsan başlığını kilitliyorum artıl seni tanıyan seven arkadaşlar pm ile hoşgeldin derler.