• 11-11-2010, 19:23:26
    #1
    http://www.yuzukturk.com/sibersahne.html#comment-483
    Ne desem yeri var tutmuş lamer sitesinden gebe kalmısız
    not:geyik kategorisine acacaktım yanlış açmışım.
  • 11-11-2010, 19:27:48
    #2
    Misafir
    tek senmi barış radmin ayca hale lale jale bütün mahalle orda
  • 11-11-2010, 19:31:45
    #3
    beni nerden bulmuş bu çeşit bi anlasam
  • 11-11-2010, 19:36:18
    #4
    Misafir
    ircscorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beni nerden bulmuş bu çeşit bi anlasam
    sallamasyon icadı ne denilebilir başka.
  • 11-11-2010, 19:55:00
    #5
    izm
    Üyeliği durduruldu
    aaa radmin de orda
  • 12-11-2010, 01:03:25
    #6
    radmin : Özür dileriz, sizi şeyimize takmıyoruz armoking_yesil. yıkıldım gece gece
  • 12-11-2010, 09:12:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    StyLe06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    radmin : Özür dileriz, sizi şeyimize takmıyoruz armoking_yesil. yıkıldım gece gece
    2. dir krize giriyorum bugün

    İnme inecek diye korkuyorum birazdan
  • 12-11-2010, 19:22:36
    #8
    Misafir
    sitenin sahibi cok yakınımızda
  • 12-11-2010, 20:23:05
    #9
    paspalın teki