gebe bırakmış haber yok :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
gebe bırakmış haber yok :)
8
●
513
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
gebe bırakmış haber yok :)
11-11-2010, 19:23:26
#1
Haramiler
http://www.yuzukturk.com/sibersahne.html#comment-483
Ne desem yeri var tutmuş lamer sitesinden gebe kalmısız
not:geyik kategorisine acacaktım yanlış açmışım.
11-11-2010, 19:27:48
#2
bLaCkReaLiSt
Misafir
tek senmi barış radmin ayca hale lale jale bütün mahalle orda
11-11-2010, 19:31:45
#3
Haramiler
beni nerden bulmuş bu çeşit bi anlasam
11-11-2010, 19:36:18
#4
bLaCkReaLiSt
Misafir
ircscorpion adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
beni nerden bulmuş bu çeşit bi anlasam
sallamasyon icadı ne denilebilir başka.
11-11-2010, 19:55:00
#5
izm
Üyeliği durduruldu
aaa radmin de orda
12-11-2010, 01:03:25
#6
ismail
radmin : Özür dileriz, sizi şeyimize takmıyoruz armoking_yesil.
yıkıldım gece gece
12-11-2010, 09:12:58
#7
TurkALB
Üyeliği durduruldu
StyLe06 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
radmin : Özür dileriz, sizi şeyimize takmıyoruz armoking_yesil.
yıkıldım gece gece
2. dir krize giriyorum bugün
İnme inecek diye korkuyorum birazdan
12-11-2010, 19:22:36
#8
bLaCkReaLiSt
Misafir
sitenin sahibi cok yakınımızda
12-11-2010, 20:23:05
#9
Haramiler
paspalın teki
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler