StyLe06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
radmin : Özür dileriz, sizi şeyimize takmıyoruz armoking_yesil. yıkıldım gece gece
2. dir krize giriyorum bugün

İnme inecek diye korkuyorum birazdan