• 09-11-2010, 02:01:58
    #1
    Gecenlerde laptopta r10 da dolasirken ekranda dolasan bir bocek gordum bocekmi buyudu gercek bocekmi diye merak ederken ekrana bastim bocek icine yapisti gercek bocekmis simdi gozum hep oraya carpiyor..
  • 09-11-2010, 03:05:52
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ehüehüehü
  • 09-11-2010, 18:24:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ismi neydi unuttum

    bayadır yok
  • 09-11-2010, 18:51:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sebastian'ın abisiydi o neden öldürdün xD
  • 09-11-2010, 18:54:01
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu şerefe nail olabilmişsiniz ne mutlu size

    https://www.r10.net/forumda/14069-bas...san-nokta.html