Konu
R10 ekranda dolasan bocek :)
09-11-2010, 18:54:01
#5
Dt.Furkan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu şerefe nail olabilmişsiniz ne mutlu size
https://www.r10.net/forumda/14069-bas...san-nokta.html