Korkmaya Cesaretim Yok ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Korkmaya Cesaretim Yok ?
22
●
642
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Korkmaya Cesaretim Yok ?
1
2
3
07-11-2010, 20:21:26
#1
KatjmondO
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar korkmak istiyorum ama ona bile cesaretim yoğ
07-11-2010, 20:22:42
#2
The_R_
Üyeliği durduruldu
gene ne içtin sen♠?
07-11-2010, 20:26:01
#3
Goksel1994
Üyeliği durduruldu
Korkma korkupta ne yapacaksın
07-11-2010, 20:31:07
#4
burak8104
Yap bi espride gülelim
07-11-2010, 21:22:57
#5
Byismail
yani korkmaktan korkuyorsun e o zaman sen zaten korkmuş oluyosun anlıcağın korkma korktukça sıra sana gelecek
07-11-2010, 21:28:22
#6
Dt.Furkan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu arkadaşın böyle saçma konular açmaktan başka bir amacı yok sanırım
07-11-2010, 21:41:47
#7
sinfulls
dürüst birisi olursan belki ilerde şirinleri sende görebilirsin..
07-11-2010, 21:45:40
#8
realmerciless
Sanırım kardeşimizin yaşı 12.5 falan.
07-11-2010, 21:58:24
#9
Yasin21
yine mi espiri yaptın senin espirilerin beni öldürüyor. gülmekten değil
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler