Korkmaya Cesaretim Yok ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Korkmaya Cesaretim Yok ?
22
●
642
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Korkmaya Cesaretim Yok ?
1
2
3
09-11-2010, 16:47:23
#19
BeyzDesign
clanTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
maxigeyik bölümünda, arkadaşın yaptığı geyiğe aşağılayıcı gözlerle ve sözlerle bakmakta neyin nesi?
Bu arkadaşın yaptığını geyik olarak görüyorsan sende ona göre yorum yaparsın ozaman
09-11-2010, 17:08:29
#20
Dt.Furkan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
clanTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
maxigeyik bölümünda, arkadaşın yaptığı geyiğe aşağılayıcı gözlerle ve sözlerle bakmakta neyin nesi?
Arkadaşın açtığı son konulara bakarsan hakettiğini sende anlayabilirsin.
09-11-2010, 17:23:53
#21
DraqoN
KatjmondO çok yükleniyorlar başka operatörlü olsa gerek
09-11-2010, 17:43:56
#22
Cevher
gelde yazma (:
09-11-2010, 18:07:52
#23
monami
WebFurkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşın açtığı son konulara bakarsan hakettiğini sende anlayabilirsin.
Yazık Diyeceğim Ondan da Korkayacak Hocam.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler