• 29-08-2007, 01:03:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Az önce arkadaşla fifa yapıyorduk.Gol attım santra kullanırken bi anda drogba kaybolduShevcenko tek başına santraları kullanıorDrogba oyunda gözükmeden topa dokunup değiyorFifa buhatalar normal.Sıcak sıcak caps

  • 29-08-2007, 01:04:47
    #2
    Gizli golcülük yapıyordur belki..
  • 29-08-2007, 01:10:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hangi Fifa bu ya?
  • 29-08-2007, 01:13:08
    #4
    suratında meymelet yok görünmesede olur
  • 29-08-2007, 01:22:40
    #5
    belki bi wc ye gidip gelecem demiştir
  • 29-08-2007, 01:33:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hala büyümediniz mi yaa siz
  • 29-08-2007, 01:41:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi Fifa bu ya?
    Fifa2007
  • 29-08-2007, 02:06:17
    #8
    görünmeyen golcü, oyuna renk katar
  • 29-08-2007, 02:17:34
    #9
    Misafir
    hayalet uçak hesabı