Fifada İlginç Olay Santra Tek Başına Kullanıyor.:D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fifada İlginç Olay Santra Tek Başına Kullanıyor.:D
41
●
1.194
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Fifada İlginç Olay Santra Tek Başına Kullanıyor.:D
1
2
3
4
5
29-08-2007, 01:03:44
#1
Hasanaad
Üyeliği durduruldu
Az önce arkadaşla fifa yapıyorduk.
Gol attım santra kullanırken bi anda drogba kayboldu
Shevcenko tek başına santraları kullanıor
Drogba oyunda gözükmeden topa dokunup değiyor
Fifa bu
hatalar normal.Sıcak sıcak caps
29-08-2007, 01:04:47
#2
_Kaos_
Gizli golcülük yapıyordur belki..
29-08-2007, 01:10:33
#3
leet
Üyeliği durduruldu
Hangi Fifa bu ya?
29-08-2007, 01:13:08
#4
yakese
suratında meymelet yok görünmesede olur
29-08-2007, 01:22:40
#5
yasarkemaldag
belki bi wc ye gidip gelecem demiştir
29-08-2007, 01:33:30
#6
CanTalayli
Üyeliği durduruldu
hala büyümediniz mi yaa siz
29-08-2007, 01:41:37
#7
Hasanaad
Üyeliği durduruldu
leet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hangi Fifa bu ya?
Fifa2007
29-08-2007, 02:06:17
#8
MedyaServers
görünmeyen golcü, oyuna renk katar
29-08-2007, 02:17:34
#9
ManuaL
Misafir
hayalet uçak hesabı
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler