• 29-08-2007, 05:50:43
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pes6 rulaz
  • 29-08-2007, 12:30:58
    #11
    gizli forvet oynuyo olm adam
  • 29-08-2007, 12:33:16
    #12
    Misafir
    Fifada tek adamla santra kullanırsınız..

    Pes 'de ise adam kalp krizi geçirir..

    İşte oyun kalite farkı bu
  • 29-08-2007, 13:40:44
    #13
    bi arkadaş konu açsında pes6 konuşalım. takımlar, taktikler, oyuncular falan ben hep pc de hem ps de deli oynarım

    mesela ibrahimoviç nerdeyse kusursuz yapılmış çok çektim ondan
  • 29-08-2007, 13:49:44
    #14
    fifa eski yaygınlığından dolayı çok tutuluyor ama konsol yayıldıkça pes büyüyor mesela fifada top diye birşey yoktur top görüntülü balon vardır, sahada uçar gibi gider. fifada futbolcularda hafiftir bir başlar koşmaya durdurabilene helal olsun =)
  • 29-08-2007, 13:51:50
    #15
    Trezeguet'e hayalet adam derlerdi de inanmazdım.

    Meğer Drogba'da öyleymiş.
  • 29-08-2007, 14:05:19
    #16
    Belki Görünmez Olmaya Programlıdır..
  • 29-08-2007, 14:07:03
    #17
    Gerçek Futbol İçin Pro Evolution Soccer Diyorum.
    Yeni çıkacak olan seride röportaj bile yapıyorlar sporcularla

    PES2008
  • 29-08-2007, 14:36:11
    #18
    Fifa oynayanlar şu yamayı yükleyin oyunununuz renklensin:






    Hepsini biraz önce taze taze çektim.