• 20-09-2010, 21:49:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Uluslararasi ölçekte bir kadin arastirmasi yapan sosyolog dünyanın çesitli ülkelerinde kadinlara bir soru sormus.Kocanizi baska bir kadınla yakalarsanız ne yaparsınız? Soruya ülkelere göre verilen yanıtlar ise söyle olmus:

    Isveçli : Neyimi begenmedigini sorarım
    Rus : Evi terk ederim.
    Fransiz : Sesimi çıkarmam sevgilime gider beni teselli etmesini isterim.
    Italyan : Kadını vururum.
    Ispanyol: Kocami vururum.
    Yunanli : Her ikisini de vururum.

    Türk : Benim kocam yapmaz!
  • 21-09-2010, 01:35:31
    #2
    Hoş bir tavır, klasik ve baştacı Türk kadınımız
  • 21-09-2010, 12:43:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Acaba bu soruyu erkeklere sorsak ne cevap alırız? Merak ediyorum doğrusu
  • 21-09-2010, 13:30:08
    #4
    Muhtemelen, erkekler bu soruya, o artık karım değil, sevgili cenaze, diye cevap verir
  • 21-09-2010, 13:41:34
    #5
    Rusların tepkisi gerçekten öyle oluyor bunu çok iyi biliyorum.
    Kimseyle münakaşaya girmezler, ortamı terkederler direk.

    Ek olarak kıskançlık huyları yoktur asil duruşları vardır. Fakat kıskanırlarsa kedi gibi çizerler adamı. Ek olarak eski sevgilileriyle ilgili anılarını anlatırlar, yardımcı olmanızı beklerler.

    Eşlerine çok ama çok sadıktırlar. Ortodoks olanlarında bekaret kavramıda vardır. Yine moskova değilde şehirden uzak yerlerde yaşayanlarda da aynı şekilde.

    En önemlisi kendilerini sürekli geliştirirler. Tv izlemek yerine kitap okurlar.
    Sahiplenmek ve sahiplenilmek duygusu onları hayata bağlar.


    Resimde ekleyeyim konuya renk gelsin






















    Not:face hesabımdan yükledim resimleri
  • 21-09-2010, 13:49:19
    #6
    rus hayranlığınız her fırsatta nüksediyor haa
  • 21-09-2010, 13:53:58
    #7
    Bana rus kızı mı türk kızı mı diye sorsalar düşünmeden Türk kızı derim.
    Çünkü düşünsem rus kızı derim

    Kapris yok, dırdır vırvır kıskançlık yok. Türk kızları tamponu yüksek Tempra gibi.
    Zekilikleri, kırlangıç bacakları ve kıskandıran güzellikleriyle Rus model bayanlar baş döndürmeye devam ediyor.

    Bu gidişle Türk kızlarımız evde kalacak. Yaşasın Rus kızları












    10 paket sigara 13 lira 20*13=260 Ruble yapıyor.







    Nasıl ki ülkemizde kızlar değerliyse ve erkek popülasyonu fazlaysa;

    onlarda da erkek değerli ve kız popülasyonu oldukça yüksek. Rusya rüya gibi.

    Zaten haberlerde de görmüşsünüzdür 10 kıza bir erkek düşüyor vs diye. Yani oraya gidipte kız bulamamak büyük beceri ister. Kaldı ki bronz tenli erkeklere bayılırlar. Uçak biletinizi şimdiden alırsanız 400-500 liraya gidiş dönüş ayarlayabilirsiniz. Yakında vizelerde kalkıyor. Orta asyadan dağılmaya başladık şimdi yine aynı yere göç ediyoruz.
  • 21-09-2010, 14:03:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rusların tepkisi gerçekten öyle oluyor bunu çok iyi biliyorum.
    Kimseyle münakaşaya girmezler, ortamı terkederler direk.

    Ek olarak kıskançlık huyları yoktur asil duruşları vardır. Fakat kıskanırlarsa kedi gibi çizerler adamı. Ek olarak eski sevgilileriyle ilgili anılarını anlatırlar, yardımcı olmanızı beklerler.

    Eşlerine çok ama çok sadıktırlar. Ortodoks olanlarında bekaret kavramıda vardır. Yine moskova değilde şehirden uzak yerlerde yaşayanlarda da aynı şekilde.

    En önemlisi kendilerini sürekli geliştirirler. Tv izlemek yerine kitap okurlar.
    Sahiplenmek ve sahiplenilmek duygusu onları hayata bağlar.


    Resimde ekleyeyim konuya renk gelsin






















    Not:face hesabımdan yükledim resimleri










    Ben rusyaya gidiyorum arkadaşlar firmamı devrediyorum
  • 21-09-2010, 17:38:01
    #9
    10 kız'a 1 erkek mi !?

    Rusya'ya göç etmek için bir sebep daha...