Rusların tepkisi gerçekten öyle oluyor bunu çok iyi biliyorum.
Kimseyle münakaşaya girmezler, ortamı terkederler direk.
Ek olarak kıskançlık huyları yoktur asil duruşları vardır. Fakat kıskanırlarsa kedi gibi çizerler adamı. Ek olarak eski sevgilileriyle ilgili anılarını anlatırlar, yardımcı olmanızı beklerler.
Eşlerine çok ama çok sadıktırlar. Ortodoks olanlarında bekaret kavramıda vardır. Yine moskova değilde şehirden uzak yerlerde yaşayanlarda da aynı şekilde.
En önemlisi kendilerini sürekli geliştirirler. Tv izlemek yerine kitap okurlar.
Sahiplenmek ve sahiplenilmek duygusu onları hayata bağlar.
Resimde ekleyeyim konuya renk gelsin
Not:face hesabımdan yükledim resimleri