bende paso boyle normalde yamuk bir goze sahip degilim allaha sukur ama cok uyuz oldum bu mevzuya varmi mantikli bir aciklamasi olan hehe. ???
fotograflardaki ilginclik?
10
●406
- 10-09-2010, 16:47:39komiklik olsun anlaminda demiyorum ama grrcekten bir sebebi varmi sormak istedim.. normalde oyle olmadigi halde her insanin fotolarinin bir cogunda sag goz sol gozden daha ufak ve kaymis veya tam tersi sol goz sag goze gore daha ufak ve kayik cikmaktadir
bende paso boyle normalde yamuk bir goze sahip degilim allaha sukur ama cok uyuz oldum bu mevzuya varmi mantikli bir aciklamasi olan hehe. ???
- 10-09-2010, 20:09:45Makine ile ilgili bir sorun olabilir servise verirsen düzeltirler mutlaka yoksa iade/değişim talep et.
- 12-09-2010, 09:52:40aneyy kimsenin gozu kaymiyo bi benimkimi kayiyo yani heheh normaldede hic kayik bi tip degilim ama

not: sakanin yaninda gercekte sebebi ne acaba cok merak ettigim bisi cunku genelde 10 kisiden 8 inde normalde bakis ve gozlerinde problem olmasada foyograflarda bir gozu daha cok kapali cikiyo
