• 10-09-2010, 16:47:39
    #1
    komiklik olsun anlaminda demiyorum ama grrcekten bir sebebi varmi sormak istedim.. normalde oyle olmadigi halde her insanin fotolarinin bir cogunda sag goz sol gozden daha ufak ve kaymis veya tam tersi sol goz sag goze gore daha ufak ve kayik cikmaktadir bende paso boyle normalde yamuk bir goze sahip degilim allaha sukur ama cok uyuz oldum bu mevzuya varmi mantikli bir aciklamasi olan hehe. ???
  • 10-09-2010, 16:50:59
    #2
    Bence fotoğraf makinelerinin vizörüne bir gözü kapatıp bakmaktan evrim geçirdik.
  • 10-09-2010, 19:39:43
    #3
    hehe bak bu guzel bi yaklasim ) baska fikri olan ? )
  • 10-09-2010, 20:09:45
    #4
    Makine ile ilgili bir sorun olabilir servise verirsen düzeltirler mutlaka yoksa iade/değişim talep et.
  • 10-09-2010, 22:22:11
    #5
    Bence makinede sorun olamaz sadece o arkadaşın gözü kayık çıkıyor

    Bence sorun sende
  • 10-09-2010, 23:22:02
    #6
    Senin ne demek istediğini anladım , digital makinelerin hepsinde bu sorun var dikkatli bakınca anlayacaksınız...
  • 11-09-2010, 05:08:55
    #7
    format at düzelir
  • 11-09-2010, 19:00:17
    #8
    sorun sende:P
  • 12-09-2010, 09:52:40
    #9
    aneyy kimsenin gozu kaymiyo bi benimkimi kayiyo yani heheh normaldede hic kayik bi tip degilim ama

    not: sakanin yaninda gercekte sebebi ne acaba cok merak ettigim bisi cunku genelde 10 kisiden 8 inde normalde bakis ve gozlerinde problem olmasada foyograflarda bir gozu daha cok kapali cikiyo